Nie znalazłem żadnego tematu, więc spytam was co sądzicie o produktach zawierających wyżej wymieniony związek chemiczny, czy tam mieszaninę. Nie znam się na chemii, a każdy wie o co chodzi
Młody jestem, ale się próbowało większości.
Osobiście nie lubię napojów spirytusowych i pochodnych. Piwo może być, ale najbardziej smakuje mi wino wytrawne bez żadnych korzeni, przypraw i innych pierdół. No i nie jestem zwolennikiem upijania się, więcej z tego szkody niż pożytku.
Jak ja byłem w Twoim wieku... [zaczynam jak stary dziadek :lol: ] to piłem więcej niż teraz, głównie vodke.
Jakieś 3 lata temu wracałem późną nocą sam z imprezy, lekko wstawiony, i przechodząc koło cmentarza doznałem oświecenia
Krótko mówiąc, doszedłem do wniosku, że picie w niczym mi nie pomoże, co najwyżej na chwilę pozwoli mi się zrelaksować. I od tamtej pory wóde piłem może ze 2-3 razy na urodzinach/imieninach [choć słowo piłem to za dużo powiedziane :wink: ]
Teraz ograniczam się tylko do piwa, średnio raz w tygodniu
[moje ulubione to zywiec porter ]
"Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności... nie znane w żadnym innym ustroju"
"The nine most terrifying words in the English language are: 'I'm from the government and I'm here to help.'"
Jestem bardzo za produktami zawierającymi cedwahapięćoha, ze szczególnym uwzględnieniem win. Sam popędzam conieco (khe khe, reklama, khe khe) a z produktów monopolu lubię niemieckie wina typu riesling. Z mocniejszych środków znieczulających ostatnio bardzo podeszły mi wódki z Łącka - nie, nie śliwowica.
MetalMan pisze:
Jakieś 3 lata temu wracałem późną nocą sam z imprezy, lekko wstawiony, i przechodząc koło cmentarza doznałem oświecenia
Niech zgadnę, przydzwoniłeś głową w nagrobek? ;-)
I explore the frontiers of safety! I laugh at danger, from a distance, and quietly, so as not to get all worked up.